onsdag 22 september 2010

To (crasy) night...

Ikväll har jag slapppat.. eller hela dan har jag varit som medvetslös och bara gått som en skrattande zombie typ.. så blir det när man är uppe för länge och är med för knazigt folk om dagarna..
Pappa tittade förbi idag (han jobabr som murare/allitallo lite överallt med allting) han hade varit utanför sandviken idag så jag mötte upp honom på dollarstore.  han var redan där inne när jag kom så det första jag gör är att såklart kolla, kakavdelingen.. där var han inte så nästa stopp? verktygen.. hah! och där var han ! sen handla vi lite och åkte lite spontant runt ica maxi 3-4 ggr ...  sen åkte vi till lägenheten och fika kaka vi köpt med Annie :)

han försökte på gång på våran tv men det gick inte :( (det ser ur töntigt ut vi har en liten tv framför den stora för den fungerar inte kanalerna i.. varför? vet inte! knäppt bara..) sen åkte han hem :(

sen gjorde Annie och jag en omelett som smackade popcorn! (ganska äcklig..) och ett tips är om ni har tråkigt, ta en fryst dennis korv och värm den under jätte varmt vatten tills den känns lite tinad utan på den bryter ni den på mitten, PLOPP! hihih as roligt! ploppknäppa korv ;)
lite knaziga bilder sen omellett lagningen...:



 

såg inte så god ut..
fixade lite sallad till den så den vart lite godare...

sen har vi sett på idol och suttit vid datan tills nu snart tolv måste sova ! e så sjukt trött på dagarna .. usch ligger efter med allt typ, matten, gitarrenläxan och svenskan..
 gjorde lite fina bilder också:




Annie som gammal gubbe från matrix.. :D

heheh godnatt! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar