söndag 13 februari 2011

I dont remember the song that we sung this morning.

hmm

min lookbook

kolla in min lookbook:
"dagens outfit"


trevlig helg

snö oväder

hem

tacos

ut

film

sova

vakna

somna

vakna

somna

kanske inte så kul att läsa så där ? haha
var ut i snön grävde en snötunnel och hade familje mysigt med drack varm choklad med grädde och mini marshemelows (stavning?).

sen åkte jag till cissi med emmy och hade mysig tjej kväll!
bilderna får beskriva kvällen och orden stört och kul. saknar allt det, fast vi har det ofta.
(tro mig det här är dom finaste bilderna..)
och nu idag har jag vaknar ätit massa mera chips hälsat på farmor och farfar
åkt in  kört ett hårtpass på badhuset och sitter just nu vid datan ensam.. Annie kom så sent snyft*
de e tur att skype finns!

 hehe snyggt när jag titta på solsida,skypa, bdb, blogga, lookbooka, facebooka och åt mat hahaha "we are living in a material world"
avslutar med ännu en sexig bild på mig.


ne fan nu är klockan 00:01 kanske ska sova.. godnatt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar