torsdag 19 augusti 2010

New at Bessemer

Första dagen idag gick någorlunda bra men nervös som satan! Cissi sov över här med mig och Annie, vi sov i samma rum för min CD-spelare var läskig och glappade, höjde och sänkte volymen och blinka lite som den vela, creepy.. somna vid ehem 3 .. snackade ganska mycket på kvällen med.. och vakna tidigt, duscha, fixa sen gick i spöregn till skolan, med paraply förstås, men ändå.. Jag och Annie har varsitt knallrosa med vita prickar på som vi gick med på rad, hah! x)

uppropet var man jättenervös för usch, och vi var typ först.. men alla var typ lika nervösa så, gick i väg sen satt vi i ett rum och lyssna på när dom gick igenom typ alla regler som gäller på gymnasiet i 2 timmar, ZzzzZzzz... hade typ bara sovit 4 timmar med... höll på somna flera gånger! >.<''  sen lunch, en snuskig gammal toffelsula med så kallad sylt som mer är som tillsatsämnen och socker, alltså pannkaka med sylt! x) sen efter de blev de lite rund vandring och vi träffa på elevkårens ordförare, herman.................................................

ja sen gick vi hem och mös i soffan med te och godis :3 Och sen vart vi vrål hungriga så vi åt tortellini med dolomiosås.... urkigt var de! -.- men Annie och Cissi tyckte de va gott, bläääh tyckte jag men jag var så hungrig så jag bara åt.. Såg Fame undertiden, jättebra film! sen blev det godnatt vid ett tiden ^^

saknar detta! (+ annie såklart som tar bilden)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar