torsdag 19 augusti 2010

School...

Hejsan hejsan här ligger jag och sover ( bäver i från bäverhörnan i gysinge ) idag vaknade jag så tidigt så är lika trött idag som jag var igår! gick upp fixa käka frukost med Cissi (annie börja tidigare än vi):

höhö jag och annie har varsin svampbobtoaster :D

sen iväg till skolan i skinande sol men super blåst! inget paraflax idag iallafall! kom dit  och gick och ställde oss utanför rummet, och så ska cissi sätta armen mot en hyla och se lite små cool ut så är den inte riktigt fast så den slog upp och sen ner igen, hahaha det var så roligt! x) och skämmigt turligt nog stod bara våran klass där inga tvåor eller treor, phu* sen fick vi sitta i ett rum med alla på musik estet, våra lärare babbla om regler och sånt i en timme typ men lite roligare än igår iallafall!
sen lite snusk lunch! spagetti och köttfärssås, som smakade ingenting bara typ mjöl och ketchup... satt länge såg många gulle pull killar, hehe ;)

sen tipsrunda med blandade grupper i alla klasser från estet.. hamnade med en bild elev som heter Pontus rolig och knazig men hörde typ aldrig vad han sa så han fick upprepa allt han sa, heh ... och han tckte nog jag var knäpp också för endel saker ja sa och ja ehem aja ! sen på väg hem (dom skickade oss ända till sandbacka park! och vi lära gå tillbaka ju) snacka jag med emely och hmm en tjej som jag har träffat flera gånger tidigare men kommer inte på hennes namn! aja hon e skjyst iallafall går i trean och emely går i ettan med mig ^^ snacka typ om allt i superultrafartblablahalbahahalba ha typ ... :D mötte upp annie och Cissi så gick vi till ica maxi och handla lite, törstig och skavsår som skjutton! nya converse, trodde vi inte skulle gå så mycket ... köpte lite varor så vi kan göra mat och en MER! hallon-skogsbär, en kyss av skogen! hur god som helst, smakar som om man dricker frukt!

mumma! :3

sen köpte jag glow shampo och balsam, om dom är så bra som reklamen säger ;)

snygg förpakning iallafall!

sen gick hem bytte till mys kläder, cissi åkte hem :(  Annie och jag tjuv lyssna på grannen med ett glas mot väggen xD, han bankar och grejar hela tiden så vi undrar vad han gör!? sen fjanta jag och Annie med spegel och tog kort, så jävla roligt! xD lägger ut bilder sen ^^ nu ska Annie och jag ut och fota i lekparken ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar