tisdag 9 november 2010

Chill in my mind kind of day..

Har inte bloggat på länge, tappade lusten lite, som jag brukar ... upp och ner och hit och dit !
dagen börja med höst vanlig tidig tisdag gjorde bort mig på franskan ännu mer (skulle kunna massa ord och så klart fick jag förhöras av en kille som kunde alla upp och ner och ut och in..) såå... sen hål timme i 4 timmar, äckel lunch och lite kuhi, kör och sen SNÖSTORM! kändes som tusen nålar när det blåste i ansiktet.. usch

nu blåser det upp till storm!
(som kanin säger i nallephu
när nasse drömmer
mardrömmar och blir
rädd för att sova) 



 och apropå ingenting:

Nu skypar jag istället för att göra franska (vilket jag verkligen borde) men va fan jag gjorde klart gemun! prov imrg ... aja ne vad ska man skriva mer? erika som bor i kallekrona (karlskrona) åt med oss idag genom skype! hihi älskar skype! skypar med emil, rikard, emmy och annie (som sitter i rummet brevid men hehe)

och även denna video, ofta 50 cent gör detta! (ganska tråkig video, ungen e dryg men lite kul, kolla hela!)

sommar <3 (*^__^*)
saknar den som alla andra..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar