torsdag 11 november 2010

Snow snow Snow snow*'*'*'*'*

Hej och Godnatt! skypar nu, dan var vell som en vanlig tisdag.. sov över engelska matte äckel lunch elgitarrlektion (som gick skit för jag var så trött) sen skippa jag franskan för vi skulle kunna 0-20 skriftligt och muntligt.. men så sen sa emmy att man fick göra det om man ville bara....

 aja annie och jag kämpade oss till willys för att köpa svampbob klistermärken men så var dom borta .. sadface* vi köpte lite mat och glögg! sen vidare till dollar och hitta massor av roliga saker, jag köpte ett bananfodra och annie ett drick spel! (bilder kommer sen) sen vart de lite köttfärssås och spagetti och lite D.N angel (jag ger mig, manga är bra...)

skypat i 2 timmar snart måste sova! blir 15 bussen imrg så man kommer hem i tid och chilla plugga sen musikfestival på lördag! ses hörs och störs godnatt! *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar