torsdag 25 november 2010

TODAY was today and yesterday was yesterday well that's logic right?

DAGEN IDAG VAR EN DAG SOM ALLA ANDRA DAGAR som vanligt alltså, 

försov mig (bara liiite) gick till skolan i iskallt blåsväder, uch vad kallt de ute nu! engelska, matte gitarr lektion egentligen franska men hade gitarrlektion då så ... (var egentligen en halvtimme kvar av franskan men äh läraren behövde inget veta hehe + det var prov.. okunnig var jag då igen... måste skärpa mig!) vart lite snöbollskrig, jag hoppas faktiskt på att bli förkyld, så stressigt och saknar att vara hemma.. 

men det var inte därför utan för att Annie kasta en snöboll och då bröt kriget ut... och inte bara vi såg utan de åkte förbi ganska många bilar haha jag vart träffad i ansiktet men hon fick igen genom att åka ner i snön helt!  mohaha så kan de gå (om man har en stor tå!) kom hem förfrusen drack te och titta på anime! (älskar anime och berättar lite om vad jag ser på (eller snarare Annie har..) hihi) sen plugg hehehe FB plugg.. FY PÅ MIG ! får köra hårt i helgen!


lite bilder sen igår:

Godnatt aldelends för sent, ska bli såååå skönt att komma hem imorgon!  saknar att vara hemma .. godnatt (00:35)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar