tisdag 23 november 2010

English on my mind!

hehe klockan är 02:30 nej så mycket var hon när jag skulle börja skriva men fastanade i detta roliga grejs ! man skrivet med helt främmande människor och kan vara oseriöst men varning för snuskhummrar! då är det bara att trycka bort dom du e helt anonym med du avgör själv om du vill ge ut msn/facebook.
Omegle
snackar med massor av folk! skit kul snackar med serösa som en del bott i england, usa och australien ! skit kul testa!

aja idag sov morgon sköönt men inte lite sköönt med snöstorm och england redovisning! men vi fick nog ett stort +  (fast vi fnissa as mycket) vi baka scones och så! hehe lite extra plus!
sen kör och lite mera kör, jag och emmy ska vara med på småtågen med... utöver de 2 stora inför skolan/allmänheten som är ett måste ... vart ganska sent också gick vi förbi lidl och tog ett bra tag innna vi bestämmde oss för att laga pizza och choklad som mat .. kämpade oss hem i snöstormen och lagade lite pizza som vart jaa se på bilden hur min blev.. (vart för tjock botten och inte tänkte jag på att smaka av ... så jag la upp hela! och lära då sen lägga tillbaka den..)

(nej det är inte spya...)
 så vi åt alldelens fö rmycket pizza och såg på Mr nobody! så bra, älskar den filmen!
sen mådde jag illa, åt för mycket... sen satte vi oss vi datorerna och heh ja har suttit ända sen 19:00 och nu är klockan 04:30! hehe tur att vi har studiedag imrg iallafall ! sovmorgon! <3

aja kanske bloggar lite mer sen eller nått..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar