torsdag 7 oktober 2010

A normal day!

Dagen idag har varit bra! heh! släpade datan inlindad i en handuk i en tunn tyg väska till skolan .. måste nog köpa ett fodral till den...
nya skol datan!

annars så bestod dagen av lite engelska lite matte lite musik på de och lite snusk mat dagen rullade på ! sen lite elgitarr lektion med jonis kanonis! gick inte så jättebra.. kännde mig helt borta och okoncentrerad, stackars jon.. det är lite svårt att plocka baklänges med plektrumen när jag inte är är helt van vid det än. sen lite hål timm eoch frivillighetskör och lite franska, fick vg på provet vi hade ! jippey !
sen gick jag hem ensam och drack lite te spela lite elgitarr.

pLiNg PlOnG annie var hemma och hennes pappa var med dom hade varit och shoppat lite! kolla in hennes blogg http://silverhatt.blogg.se/  !
satt vid datan ännu mer skulle pluggat matte igentligen...
sen gjorde jag annie beroende av nightclub city på fb ! heheh jag är typ super beroende av det... heh
kurr kurr* mat vart lite nachos som varrt ganska torra... men goda iaf! slängde mkt men jaj annie och jag är inte så bra på att laga mat! (måste jag erkänna...) imrg blir det slapp flumm dag i skolan tidig buss hem och hemma kväll! sköööönt!

haha ! klassen när det var "allt utom dig skjälv dag i skolan" ser ni mig i brunt ? hihi
saknar att vara hemma... saknar allt som var förr även om jag var helt trött på det så saknar jag de så grymt mycket!

aja taggar inför lördag då vi ska fira charlott! hos henne, yay! party , taggar även till höstlovet då vi ska på halloween fest och klä ut oss 2 ggr! hihi kul! godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar