onsdag 13 oktober 2010

Today was a slow day!

sakta sakta har denan dag gått, somom jag vore medlem i en sengångares flock!

hehe nädå !

vakna snoza = livsfarligt, försov mig men segade lite om jag måste erkänna... lite försenad till matten som jag endå ligger efter i ... uch vad jag inte gillar matte! sen líte engelska såg på film, the comitments. handlar om ett band typ och blahahah i irland blahahahha fattighet bhahahha ritktigt bra men orkar inte förklara den ! en bild dock :
lite ungsbakad chilikorv med potatis mos lät vell gott? inte så när man väl smakat det och jag var inte direkt hungrig heller.. Svenskan inställd och jumpan med = håltimme! låndade Bild matildas cykel och hämtade mina gemu papper som jag så duktigt glömt hemma .. schous tillbaka och satt i hänget och hängde typ i 2 timmar... sen lite gemu som jag var ashungrig och trött på, lyckades endå jobba ikapp? aja gick hem satt mig här lagade underbar god mat med annie (host host brända kycling bitar med yougirt och bulgur... aja det var SLEMMIGT MEN MÄTTANDE! (hakona matata) haha jag skrev just parantes innom parantesen ? går det ens, säkert i matte ...)

sedan såg vi denna film:

(heter på svensk: "dumpa honom" konstig översättning?)

den var asbra! rolig, pinsam, kärlekskrångel och knäpp! men rolig! och som sagt pinsamt så man vill dö ibland men, sen nu ska jag sova, åt lite för mycket choklad till caramell te som annie och jag drack.. hehe jag kan iallafall försöka sova.. godnatt!

(björn lindgren --->)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar