tisdag 5 oktober 2010

School computer !

hej svejs! har inte bloggat på ett bra tag nu.. idag har vell ja försov mig så kom lite försent på franska provet ... det gick vell ganska bra sen 3 timmars hål timme!
vi hade lite roligt med en bläckpenna och skrev en låt om åke!


Eva och Pär!
och deras lille son claous-erik!
satt typ i hänget och hängde, höhö tills lunch .
sen fick jag huvudvärk ... lite kuhi (kultur och idée historia) skriver om englands författare som skrivit böcker som blivit filmer! Vi ska resa till england och skriva kolla upp deras kultur ... jippey! vi i våran grupp sitter mest och lyssnar på musik..  sen fick vi våra skol datorer ! skönt äntligen!

sen vare kör ! slapp vara med och sjunga, skönt! hade huvudvärk så mådde illa och dåligt hela eftermiddagen .. dom övade lucia låtar! står inte på förrens det är jul! mysigt men ja kallt ? uch vad trött jag är ... kom hem började läsa min bok som jag fått i svenskan, freja, störd bok..

men somnade varanan mening typ.. annie och jag gjorde lite makaroner och korv! classiker* (det enda vi gör som smakar normalt!) ne klockan är bara halv tio men håller på att somna... godnatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar