söndag 10 oktober 2010

sleepy kind of day

hejsvejs! 
Idag sov jag till klockan 2... ops det var den dagen! sen kom mamma förbi, hon hade varit på hundutställing med min lurvel chiwas. han hade fått hela 4 rosetter! vann över alla i ringen! men det var ingen förvåning för se så stilig han e ! hehe


åkte ochhandla lite med mamma innan hon åkte hem sen gick annie och jag ut och fota ( tyvärr missade vi den fina solen..) lite bilder:



 
 
älskar mina nya stövlar ! <3

hittade riktigt grönt gräs! mysig bild vah?
 

 
 
sen hittade vi en ascool husvang att fota vid!
 
 
 
 
 haha försökte hoppa så det blev coolt..


                                                                      maaah jasså du ? haha
 

 
 
 
 

 
sen bara råkade vi ta med en skylt in som låg i ett dikte, typ...
 
 
 

 
 

heh vart lite bilder.. sen städade vi lite, var ganska stökigt... sen lite middag sekt kyckling med ungsbakade grönsaker! och för första gången vart en mål tid misslyckad! (som var lite komplicerad änn korv och makaroner..)
skulle ha pluggat sen men datorn lockade till mig facebook o.s.v... får göra det imrg!
 godnatt * 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar