måndag 18 oktober 2010

Slow ride, try to take it easy...

dagen idag var ja en dag i det oförglömmligasnars land nee bullshit! Annie och jag försov oss inte men endå lyckadess vi komma 25 minuter försent och springa fel och jag krockade nästan med en nörd som jag sedan ja gjorde bort mig för.... han gick till höger jag gick till höger han tänkte jag går till vänster och jag samma sak (ja ni fattar..) det var inte nog med det det satt massa folk som börja skratta med .. kul! eller inte! men men larry brydde sig inte om att vi kom 25 min försent, brydde sig heller inte om att alla satt inne på facebook och heller inte att alla satt typ och snacka om vad dom gjorde på facebook! bra lärare vah?


(random bild, tha future! ps min pappa e bara för coolas längst bort)

iallafall sen vart det hål timme (ingen jumpa) satt i hänget och fjanta, gick och åt och så klart hade jag inte gjort bort mig tillräckligt utan jag skulle även hoppa till och bli skrämd när en handikappad som säger hej och typ hickar som sitter i rullstol åker förbi, jag blir as rädd och hoppar till och sen börjar jag as garva med! sen tappar ledsagaren brickan så glas krossas o.s.v så alla tittar mot vårat bord och jag ligger typ halvt över bordet och as garvar... inte världens mest lyckades dag direkt, jag kan juh säga att vi gick därifrån direkt efter...

lite mera håltimme sen matte... hämta ut passerkortet (tappat bort mitt lånekort men sa att det hade blivit stulet men skulle få betala ändå om det inte kommer fram) och tillslut lite svenska, ZZzzz vi ska skriva om en gammal saga till lite modernare och komiskt Zzzz

satt i hänget en stund sen gick hem och kolla på the runnaways, bra men hade lite för höga förväntningar + den var verkligenhets trogen så då blir alla filmer liite dåligare. aja franska 8:10 imrg! godnatt.

(man bara måste älska erichas hår i bakrunden...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar